
12 დეკემბერი 2019, 18:00
სტატუსი:
დასრულებული
E
ელ. ტენდერი
T6279 - ტენდერი სასაწყობე სტელაჟების შესყიდვაზე / Tender on the purchase of warehouse racks
- გამომცხადებელი: ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი
- შესყიდვის ტიპი: ელ. ტენდერი
- ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
- მონაწილეობის დაწყება: 6 დეკემბერი 2019 დრო 12:00
- წინადადების მიღება მთავრდება: 12 დეკემბერი 2019 დრო 18:00
ტენდერის აღწერილობა / Tender Description:
შპს „ჯორჯიან უოთერ ენდ ფაუერი“ (GWP) აცხადებს ტენდერს სასწყობე სტელაჟების შესყიდვაზე / Company Georgian Water and Power announces tender on the purchase of warehouse racks.
- ცენტრალური საწობის ტექნიკური დეტალები და ვიზუალური მხარე იხილეთ დანართი #1-ში და #2-ში.
- For technical details of the warehouse and visual side please check Appendix #1 and #2.
განსაკუთრებული მოთხოვნები / Special requirements:
- გამარჯვებული პრეტენდენტი ვალდებულია უზრუნველყოს მის მიერ მოწოდებული სტელაჟების მონტაჟი/Winner in the Etender is obliged to install racks in the central warehouse;
- მოწოდება უნდა განხორციელდეს DAP პირობით/Delivery term must be DAP;
- პრეტენდენტის მიერ შემოთავაზებული სტელაჟს უნდა ჰქონდეს გადაადგილების შესაძლებლობა/Warehouse racks offered by the pretender shall have movement/relocation possibility;
განფასება/Pricing:
- პრეტენდენტმა უნდა წარმოადგინოს ფასების ცხრილი სატენდერო დოკუმენტაციის 1.2 პუნქტში მოცემული ინფორმაციის შესაბამისად/Participant must provide price table according to the information given in article 1.2
სამუშაოს შესრულების ფორმა, ადგილი და ვადა / Delivery and Installation Terms:
- ქ. თბილისი, წყალსადენის ქ. #7/Capital Tbilisi, Tskalsadeni street #7
მოთხოვნა საგარანტიო ვადის შესახებ / Warranty period
- ინფორმაცია საგარანტიო ვადის შესახებ წარმოდგენილ უნდა იქნას ტენდერში მონაწილე კომპანიის მიერ/Information about warranty terms shall be provided by the tender participant
ანგარიშსწორების პირობები / Payment Terms
- ანგარიშსწორება მოხდება კონსიგნაციის წესით, უნაღდო ანგარიშსწორებით შესრულებულ სამუშაოზე მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმებიდან 30 (ოცდაათი) კალენდარული დღის განმავლობაში/Payment will be made by transfer, in the period of 30 (thirty) calendar days from the submission of the delivery-acceptance documents.
ხელშეკრულების შესრულების უზრუნველყოფის გარანტია / Performance Guarantee
- მიმწოდებელი ვალდებულია ხელშეკრულების ხელმოწერიდან 7 (შვიდი) კალენდარული დღის ვადაში წარმოადგიანოს ხელშეკრულების შესრულების უზრუნველყოფის გარანტია წარმოდგენილი წინადადების 5%-ის ოდენობით, რომელიც გაცემული უნდა იყოს საქართველოში ლიცენზირებული ბანკის ან „ეკონომიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ორგანიზაციის“ („OECD“) წევრი ქვეყნის ბანკის მიერ და რომლის მოქმედების ვადა მინიმუმ 60 კალენდარული დღით უნდა აღემატებოდეს ხელშეკრულების მოქმედების ვადას, ზემოთ განსაზღვრულ ვადაში გარანტიის წარმოუდგენლობის შემთხვევაში დამკვეთი იტოვებს უფლებას შეწყვიტოს ხელშეკრულება / The Contractor shall present a performance guarantee in a form of a bank guarantee in the amount of 5% of the proposed price within 7 (seven) calendar days from the signature date of the Contract. Aforementioned bank guarantee shall be issued by a bank licensed in Georgia or being a member state of OECD (Organization of Economic Cooperation and Development), the term of such bank guarantee shall exceed 60 days the term of the contract. In case the Contractor fails to present such bank guarantee within the agreed time, the Client is entitled to terminate the Contract.
პრეტენდენტის მიერ ელექტრონულ ტენდერში ასატვირთი/წარმოსადგენი მონაცემები / Doducments to be uploaded by the participant in Etender:
- განფასება განსაკუთრებული მოთხოვნების გათვალისწინებით (პუნქტი 1.2)/ Pricing table including specific requirements (Article 1.2);
- ინფორმაცია საქონლის მოწოდების და საქონლის ადგილზე მონტაჟის ვადის შესახებ/Information regarding goods delivery/installation period;
- ინფორმაცია საგარანტიო პირობების შესახებ/Information regarding warranty period;
- ამონაწერი მეწარმეთა და არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების რეესტრიდან, რომელიც გაცემული უნდა იყოს წინამდებარე ელექტრონული ტენდერის გამოცხადების თარიღის შემდეგ/Extract from the Registry of entrepreneur and Non entrepreneur legal entities, this document shall be issued after the placement of Etender;
Note: Non-resident companies shall present documents similar to the aforementioned issued by their local authorities.
- ხელმოწერილი კეთილსინდისიერების განაცხადი (იხილეთ დანართი N3)/Signed Covenant of Integrity (Appendix N3);
შენიშვნა:
- ელექტრონულ ტენდერში ატვირთული პრეტენდენტის მიერ შექმნილი ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია ხელმოწერილი უნდა იყოს უფლებამოსილი პირის მიერ (საჭიროების შემთხვევაში ატვირთული უნდა იქნეს მინდობილობა)/All uploaded documents or information must be signed by authorized person (if needed also letter of attorney should be provided)
- პრეტენდენტის მიერ შექმნილი ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია სასურველია დადასტურებულ იქნას უფლებამოსილი პირის ელექტრონული ხელმოწერით ან კომპანიის ელექტრონული შტამპით/ It is desirable all documents or information created by pretender to be signed by authorized person's electronic signature/or by the company stamp.
სრული სატენდერო დოკუმენტაცია იხილეთ თანდართულ ფაილებში / Full tender documetnation in Georgian and English languages please find in the tender attachments
ელექტრონული ტენდერის ჩაბარების პირობები / Conditions of submission etender
- შემოთავაზებები უნდა აიტვირთოს შესყიდვების ვებ-გვერდზე: www.tenders.ge / Offer shall be uploaded at www.tenders.ge;
- სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2019 წლის, 12 დეკემბერი, 18:00 სთ / Deadline for offer submission: 18:00, 12 December, 2019;
- შემოთავაზებები წარმოდგენილი უნდა იყოს დღგ-ს გარეშე / Offers shall be submitted without VAT
- შეთავაზების ვალუტა: ლარი/დოლარი/ევრო
- Offer currency: GEL/USD/EUR
- ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე/Bidding Type: without bidding;
- ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში/ Detailed instructions of participating in the Etender please find in the attachmenrs
ტენდერის კატეგორია:
- 39100000 ავეჯი
დოკუმენტაცია
გთვთ მომწერეოთ კონსტრუციულ საკითხთან დაკავშირებით ვის მივმართოთ. ნახაზზე სრუალდ არ არის დატანილი ზოგიერთი ზომა კერძოდ მილ კვადრატების ან რიგელების ზომები და გვაინტერესებს რა მასალაა გათვალისწინებული თაროებათ.
ნახაზის კონფიგურაციას და გეომეტრიულ ზომებს რაც შეეხება ეს თავად ტენდერში მონაწილე კომპანიის მიერ არის გადასაწყვეტი, ჩვენთვის მთავარია რომ სტელაჟის თითო სართული ისე იყოს გათვლილი, რომ გაუძლოს არანაკლებ 500კგ სიმძიმის ევროპალეტს, ხოლო ისეთი სტელაჟი, სადაც თითო სართულზე მაგალითად 3 ცალი პალეტის განთავსება არის შესაძლებელი უნდა უძლებდეს მინიმუმ 1500კგ მასას, ხოლო თუ ასეთი სტელაჟი სამ სართულია ჯამში უნდა უნდა უძლებდეს 4500კგ-იანი მასის განთავსებას.
ასევე ტენდერის მთავარ გვერდზე მითითებულია რომ: შემოთავაზებები წარმოდგენილი უნდა იყოს დღგ-ს გარეშე / Offers shall be submitted without VAT შეთავაზების ვალუტა: ლარი/დოლარი/ევრო თუმცა პირობები რომელიც ატვირთულია არაორაზროვნად განმარტავს რომ ვალუტა ლარია და ფასი უნდა მოიცავდეს ყველა ხარჯს და გადასახადებს -რაც ასევე გულისხმობს დღგს- მუხლი 1.10.2 ფასების წარმოდგენა დასაშვებია მხოლოდ საქართველოს ეროვნულ ვალუტაში (ლარი). ფასები უნდა მოიცავდეს ამ ტენდერით გათვალისწინებულ ყველა ხარჯსა და კანონით გათვალისწინებულ გადასახადებს.
მოგესალმებით, გაცნობებთ, რომ სატენდერო დოკუმენტაციაში ვალუტასთან დაკავშირებით ხარვეზი იქნა დაშვებული და გამორჩენილ იქნა ვალუტის განსაზღვრის საკითხი. შესაბამისად კითხვაზე პასუხით ვაზუსტებთ, რომ რეზიდენტი კომპანიის შემთხვევაში შეთავაზების ღორებულება განსაზღვრულ უნდა იქნას ეროვნულ ვალუტაში, ხოლო არარეზიდენტი კომპანიების მხრიდან დასაშვებია შეთავაზების წარმოდგენა უცხოურ ვალუტაში(USD/EUR). იმ შემთხვევაში თუ არარეზიდენტი კომპანია მიიღებს ტენდერში მონაწილებას და დააფიქსირებს შეთავაზებას უცხოურ ვალუტაში მათი შეთავაზების ღირებულების შედარება რეზიდენტი კომპანიის მიერ დაფიქსირებულ ღირებულებასთან მოხდება ლარში ტენდერის დასრულების დღეს არსებული ეროვნული ბანკის მიერ განსაზღვრული გაცვლითი კურსის შესაბამისად.
ასევე გთხოვთ გამიმარტოთ ვისთან შეიძლება ნახაზის კონფიგურაციის გავლა იგივე გეომეტრიულ ზომებში და პალეტების რაოდენობაში? მაგალითად რომ გამოვიყენოთ 3600მმ სიგრძის რიგელი რათა ჩავანაცვლოთ 1850მმ ტიპის რიგელი (მაგალითად: სექცია სადაც არის სექცია 2700+2700+2700+1850მმ=9950მმ რიგელებთ პრაქტიკულად იგივეა რაც 3600+3600+2700მმ=9900მმ რიგელებით ? ტვირთამწეობის, პალეტების რაოდენობის და სტელაჟების გეომეტრიული ზომების შენარჩუნებით??
ნახაზის კონფიგურაციას და გეომეტრიულ ზომებს რაც შეეხება ეს თავად ტენდერში მონაწილე კომპანიის მიერ არის გადასაწყვეტი, ჩვენთვის მთავარია რომ სტელაჟის თითო სართული ისე იყოს გათვლილი, რომ გაუძლოს არანაკლებ 500კგ სიმძიმის ევროპალეტს, ხოლო ისეთი სტელაჟი, სადაც თითო სართულზე მაგალითად 3 ცალი პალეტის განთავსება არის შესაძლებელი უნდა უძლებდეს მინიმუმ 1500კგ მასას, ხოლო თუ ასეთი სტელაჟი სამ სართულია ჯამში უნდა უნდა უძლებდეს 4500კგ-იანი მასის განთავსებას.
ასევე გთხოვთ გამიმარტოთ ვისთან შეიძლება ნახაზის კონფიგურაციის გავლა იგივე გეომეტრიულ ზომებში და პალეტების რაოდენობაში? მაგალითად რომ გამოვიყენოთ 3600მმ სიგრძის რიგელი რათა ჩავანაცვლოთ 1850მმ ტიპის რიგელი (მაგალითად: სექცია სადაც არის სექცია 2700+2700+2700+1850მმ=9900მმ რიგელებთ იგივეა რაც 3600+3600+2700მმ=9900მმ რიგელებით ? ტვირთამწეობის, პალეტების რაოდენობის და სტელაჟების გეომეტრიული ზომების შენარჩუნებით??
გამარჯობა, როგორც ფოტოებიდან ჩანს დარბაზი სადაც სტელაჟები უნდა განთავსდეს არის საქონლით სავსე, მითუმეტეს არ არის დაპალეტებული, ვინ არის პასუხისმგებელი რომ დარბაზი სრულიად იყოს ცარიელი მონტაჟისათვის?? საქმე იმაშია რომ ამ ტვირთის გადაადგილება და სასაწყობე ტერიტორიის განთავისუფლებას ჭირდება : მეორადი პალეტები, საქონლის პალეტებზე დაწყობა,ჩანგლიანი სატვირთელი ოპერატორით,პალეტების დროებითად გადაადგილება თავისუფალ სივრცეში-როგორც ჩანს ფოტოდან საწყობს გარეთ, განთავისუფლებულ ტერიტორიაზე სტელაჟების მონტაჟი (თუნდაც ეტაპობრივად-ბლოკებად),მონტაჟის შემდგომ პალეტიზირებული საქონლის შეწყობა დამონტაჟებულ სტელაჟებზე, და ესე ყველა ეტაპზე- რასაც მიაქვს დიდი დრო და წარმოადგენს დამატებით სამუშაოს, გთხოვთ გაგვიმარტოთ როგორი იქნება პროცედურა რომ დავგეგმოთ მონტაჟის დრო- ან ეს პროცედურაზე თუ ჩვენი გასაკეთებელია უნდა იყოს დამატებითი ღირებულება რომ გავთვალოთ.. ჩვენ შეგვიძლია მოწოდება სწრაფად მაგრამ საწყობის გარემოების გამო შეუძლებელია სწრაფად აწყობა მითუმეტეს დამატებითი ტექნიკისა და სამუშაოს გარდა.. პატივისცემით კობა წაქაძე www.universal.ge
მოგესალმებით, გაცნობებთ, რომ თავად შემსყიდველი მოახდენს თავისი ძალებით სასაწყობე დარბაზის გამონთავისუფლებას ეტაპობრივად, თუმცა წინასწარ უნდა ვიცოდეთ დარბაზის რა ნაწილს დაჭირდება გამონთავისუფლება და მომწოდებლის მხრიდან დაახლოებით რა პერიოდი დაჭირდება სამონტაჟო სამუშაოებს და შესაბამისად განვოხრიცელებთ დარბაზში განთავსებული მასალების გადაადგილებას.