ჩაბარების ვადა:

29 მარტი 2021, 18:00

სტატუსი:

დასრულებული

T9077 - ტენდერი კარტრიჯების შესყიდვა/მომსახურებაზე

ტენდერის აღწერილობა:

შპს „ორი ნაბიჯი“ აცხადებს ტენდერს კარტრიჯების შესყიდვა/მომსახურებაზე.

საქონლის დასახელება აღწერა წლიური შესყიდვის რაოდენობა (ცალი)
კარტრიჯი 285a, 283a 270
კარტრიჯის დამუხტვა/აღდგენა   3000

ტენდერის პირობები/მოთხოვნები:

  • ფასების მოწოდება უნდა მოხდეს შემდები პრინციპით: მოცემულია დამატებითი       
  • ექსელის ფაილი(ფაილი N1) სადაც უნდა მოხდეს ფასების მითითება;
  • წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველა გადასახადს)
  •  საქონლის მიწოდების სერვისი; 
  • გადახდის პირობა: 30 დღიანი კონსიგნაცია;
  • გთხოვთ, ფასი მიუთითოთ ლარებში;

დამატებითი ინფორმაცია:

  • პროდუქციის შეკვეთა ხდება მოთხოვნის შესაბამისად 1 წლის განმავლობაში;
  • მოწოდების ვადა შეკვეთიდან 2 დღე;
  • შერჩეულ კომპანიასთან გაფორმდება არა ერთჯერადი ხელშეკრულება;
  • ხელშეკრულების მოქმედების პერიოდში, პროდუქტის ღირებულება უნდა იყოს ფიქსირებული;
  • კარტრიჯების დამუხტვა-აღდგენის მომსახურება 

ტენდერის პირობები/მოთხოვნები:

  • ფასების მოწოდება უნდა მოხდეს შემდები პრინციპით: მოცემულია დამატებითი       
  • ექსელის ფაილი (ფაილი N2) სადაც უნდა მოხდეს ფასების მითითება;
  • წარმოდგენილი ფასები უნდა შეიცავდეს ყველა სახის გადასახადს (საქ. კანონმდებლობით განსაზღვრულ ყველა გადასახადს)
  • საქონლის მიწოდების სერვისი საქართველოს მასშტაბით, მაღაზიებში (მისამართები იხილეთ დანართი N1) 
  • ფასების ცხრილში მითითებული ფასები უნდა მოიცავდეს ტრანსპორტირებას ყველა ზემოთ მითითებულ ლოკაციაზე (ფასები ლოკაციების მიხედვით არ უნდა განსხვავდებოდეს);
  • გადახდის პირობა 30 დღიანი კონსიგნაცია;
  •  გთხოვთ, ფასი მიუთითოთ ლარებში;

დამატებითი ინფორმაცია:

  • კარტრიჯების დამუხტვა უნდა განხორციელდეს მაღალი ხარისხის ტონერით;
  • კარტრიჯები უნდა იყოს მარკირებული;
  • თითოეული კარტრიჯი უნდა დაიტესტოს მაღაზიაში პაუსიხმგებელ პირთან ერთად და შემდეგ მოხდეს მიღება-ჩაბარებაზე ხელმოწერა
  • მომსახურების ვადა შეკვეთიდან 5 დღე
  • წუნდებული კარტრიჯის ჩანაცვლება უნდა მოხდეს არა უგვიანეს 2 დღისა
  • ბეჭდვის ხარისხი უნდა იყოს მაღალი. ფურცელზე გარკვევით/მკვეთრად ნაბეჭდი ტექსტი/ცხრილები/ფოტოები და ა.შ. თანდაყოლილი ლაქების/ზოლების გარეშე;
  • თუ დაზიანებული კარტრიჯის გამო მოხდა პრინტერის დაზიანება, ამ დაზიანებაზე პასუხისმგებლობას იღებს პრეტენდენტი (მომსახურე კომპანია) და ვალდებულია დაზიანებული ტექნიკა შეაკეთოს;

აუცილებელი მოთხოვნა:

  • საჯარო რეესტრიდან განახლებული სამეწარმეო ამონაწერი;
  • კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია (საქმიანობის მოკლე აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია), დაარსების თარიღი, რეკომენდაციები, ა.შ.);

გთხოვთ დალუქულ კონვერტზე მიუთითოთ:

  • თქვენი კომპანიის დასახელება;
  • საკონტაქტო ინფორმაცია: პასუხისმგებელი პირი, ტელეფონი, მობილური და ელ.ფოსტა;
  • ტენდერის დასახელება;
  • მიმღები განყოფილების დასახელება : შესყიდვების დეპარტამენტი;
  • გთხოვთ, მოაწერეთ ხელი და დასვით თქვენი კომპანიის ბეჭედი კონვერტის დალუქვის ადგილზე.
  • სატენდერო წინადადება უნდა მოგვაწოდოთ შემდეგ მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ.39/41

ტენდერის ჩაბარების პირობები:

  • ტენდერის ვადა განისაზღვრება 2021 წლის 22 მარტიდან 2021 წლის 29 მარტის ჩათვლით;
  • დაინტერესებულ კომპანიებს შეუძლიათ ელექტრონულად გამოაგზავნოთ შემოთავაზება ელ.ფოსტაზე: tenders@orinabiji.ge, ან გამოაგზავნონ დალუქული კონვერტით მისამართზე: ისანი, ნავთლუღის ქ. 39/41

ტენდერის საკითხებთან დაკავშირებით, გთხოვთ წერილობით მიმართოთ:
შესყიდვების სპეციალისტი: მარიამ გიქოშვილი
ელ. ფოსტა: mariam.gikoshvili@orinabiji.ge

ტენდერის კატეგორია:

  • 50300000 პერსონალური კომპიუტერების, საოფისე აპარატურის, სატელეკომუნიკაციო და აუდიოვიზუალური მოწყობილობების შეკეთება, ტექნიკური მომსახურება და მათთან დაკავშირებული მომსახურებები
  • 30100000 საოფისე მანქანა-დანადგარები, აღჭურვილობა და საკანცელარიო ნივთები, კომპიუტერების, პრინტერებისა და ავეჯის გარდა
  • 30200000 კომპიუტერული მოწყობილობები და აქსესუარები