17 მაისი 2021, 18:00
სტატუსი:
შეწყვეტილი
                                                        
                        E
                        ელ. ტენდერი
                    
                    
                                        
                        P
                        ფასების ცხრილი
                    
                                                    T9478 - ტენდერი HR სოფტის შესყიდვაზე
            
        
        - გამომცხადებელი: დაირექტ დებიტ ჯორჯია
 - შესყიდვის ტიპი: ელ. ტენდერი
 - შეთავაზების ვალუტა: GEL
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე
 - მონაწილეობის დაწყება: 7 მაისი 2021 დრო 18:50
 - წინადადების მიღება მთავრდება: 17 მაისი 2021 დრო 18:00
 
ტენდერის აღწერილობა:
შპს „დაირექტ დებიტ ჯორჯია“ აცხადებს ელექტრონულ ტენდერს HR სოფტის შესყიდვაზე.
შესყიდვის ობიექტი:
| პროდუქტი | მომხმარებელი | 
| HR სოფტი | 10 | 
მოთხოვნები:
- ორგანიზაციის სტრუქტურა - სოფტში კომპანიის სტრუქტურის აწყობა/პოზიციების მიხედვით. პოზიციის დამატება და წაშლის ოფცია.
 - თანამშრომლის პროფილის შექმნა - თანამშრომლის შესახებ ინფორმაცია - პოზიცია/დანიშვნის თარიღი/პირადი ნომერი/ტაბელის ნომერის მინიჭება/ხელშეკრულების დადების თარიღი და ხანგრძლივობა/ხელფასი/შვებულების პერიოდის განსაზღვრა.
 
თანამშრომლის პროფილიდან სავალდებულო დოკუმენტების არსებობის კონტროლი. მაგალითად, თუ ვის აქვს მოტანილი საჭირო დოკუმენტები და ვის – არა.
სამუშაო დროის აღრიცხვა - ჯანდაცვის სამინისტროს რეგულაციის ფორმის შესაბამისად სამუშაო საათების აღრციხვა განხვავებული გრაფიკების მქონე თანამშრომელბისთვის. არასტანდარტული/24 საათიანი გრაფიკის მქონე თანამშრომლებისთვის. თვის ჭრილში ნორმირებული სამუშაო დროის განსაზღვრა/ არსებული ინოფრმაციის ექსპორტი ზეგანაკვეთური და უქმე დღეების გათვალისწინებით თანხით ანაზღაურების მიზნით ან თვის ჭრილში თანაბარზომიერი დასვენების საათების მიცემის შესახებ ინფორმაციის დაგენერირება.
შვებულებების მართვა - სამსახურში მოსვლიდან რა პერიოდში წარმოეშობა თანამშრომელს კონკრეტული ტიპის შვებულების გამოყენების უფლება.
რამდენი გამოიყენა და რა დარჩა გამოუყენებელი/კომპანიაში არსებული რამდენიმე სხვადასხვა ტიპის შვებულება, რომელიც საჭიროა, რომ ერთსა და იმავე საშვებულებო დროის ნაშთს გამოაკლდეს. ცალკე აღირიცხებოდეს უქმე დღე (Day-off) და ასევე საპატიო დაგვიანებაც და ადრე წასვლის დაკორექტირება.
უხელფასო შვებულების დათვლა
საავადმყოფო ფურცელზე ყოფნის შესახებ ინფორმაციის აღრიცხვა.
შვებულებიდან გამოძახება - შესწორების შეტანის საშუალება - თუ საჭირო გახდა თანამშრომლის ერთი დღით გამოძახება შვებულებიდან.
თანამშრომლის მიერ პროფილის კონტროლი - თანამშრომელმა შეძლოს მის პროფილში შესვლა ინფორმაციის გადამოწმების მიზნით - პირადი ინფორმაციის /სამუშაო საათების/ზეგანაკვეთურის/ გამოყენებული და გამოუყენებელი შვებულების შესახებ ინფორმაციის ნახვა
მენეჯერის პროფილი - შეძლოს თანამშრომელბის განრიგის შექმნა/ ცვლილება/შვებულებების და უქმე დღეების ვიზირება/არსებული ინფორმაციის ექსპორტი
რეპორტი - თანამშრომლების რაოდენობა/წასული და მომქმედი თანამშრომელბსი დიფერენცირება (შესაბამისი სტატუსის მითითებით)/ნამუშევარი განრიგის ნახვა/მათ შორის რამდენია ნორმირებული და რამდენი ზეგანაკვეთური/გაცდენის ისტორია/შვებულების ისტორია/ფილტრის შესაძლებლობა ექსელში ექსპორტის დროს/აინფორმაციის დამუშავება ანგარიშგებისთვის. აღრიცხვის ფორმის გაცნობის და დადასტურების საშუალება.
სატენდერო პირობები:
ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად პრეტენდენტმა საჭიროა სისტემაში ატვირთოს უფლებამოსილი პირის მიერ ხელმოწერილი და ბეჭდით დადასტურებული შემდეგი დოკუმენტაცია (PDF ფორმატის ფაილები):
- დანართი N1- კომპანიის რეკვიზიტები;
 - დანართი N2- ფასების ცხრილი
 - ფასები დაფიქსირებული უნდა იყოს ლარში, დღგ-ს და კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების ჩათვლით;
 - ღირებულებაში გათვალისწინებული უნდა იყოს პროდუქციის ადგილზე მოწოდება;
 - დანართი N3- განხორციელებული პროექტების და შესრულებული სამუშაოების ჩამონათვალი;
 
ტენდერში გამარჯვების კრიტერიუმია-ღირებულება და ხარისხი;
განფასებაში შეცდომის არსებობის შემთხვევაში უპირატესობა მიენიჭება ერთეულის ფასს;
სატენდერო შემოთავაზებაში და ელექტრონულად დაფიქსირებულ ფასთა ცდომილების (სხვაობის) შემთხვევაში უპირატესობა მიენიჭება ელექტრონულად დაფიქსირებულ ფასს;
გამარჯვებულად მიიჩნევა და ხელშეკრულება დაიდება იმ მონაწილესთან, რომელიც წარმოადგენს უკეთეს ფასს და დააკმაყოფილებს სატენდერო ტექნიკურ მოთხოვნებს;
ავანსის მოთხოვნის შემთხვევაში დამკვეთი უფლებამოსილია მოითხოვოს საბანკო გარანტია ავანსად გასაცემი თანხის ოდენობით, ასევე შემოსავლების სამსახურიდან გაცემული შედარების აქტი, რომელშიც არ უნდა ისახებოდეს დავალიანება.
მომწოდებლის მხრიდან შესაძლებელია მოხდეს დასაბუთებული პრეტენზიის წარდგენა 3 დღის ვადაში. ვადის ათვლა ხორციელდება მომწოდებლისთვის იმ ინფორმაციის მიწოდების დღიდან, რომელსაც შეეხება პრეტენზია.
დამკვეთის მიერ შესაძლებელია შეწყდეს ტენდერი, შესაბამისი მიზეზების არსებობის შემთხვევაში, რაზეც აუცილებლად ინფორმირებული იქნება ყველა მონაწილე; ასევე დამკვეთი იტოვებს უფლებას ტენდერი სცნოს ანულირებულად თუ ტენდერში მონაწილეობას მიიღებს მხოლოდ ერთი კომპანია;
სხვა დანარჩენი პირობები, შემდგომში გამყიდველსა და მყიდველს შორის გათვალისწინებულ იქნება ნასყიდობის შესახებ ხელშეკრულებაში.
ინფორმაცია ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეთათვის:
- დაინტერესებულმა პირებმა წინადადება უნდა წარმოადგინონ შესყიდვების ელექტრონული სისტემის www.tenders.ge საშუალებით;
 - სატენდერო წინადადების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2021 წლის, 17 მაისი, 18:00 სთ;
 - ვაჭრობის ტიპი: ვაჭრობის გარეშე;
 - შეთავაზების ვალუტა: ლარი;
 - ელექტრონულ ტენდერში მონაწილეობის მიღების დეტალური ინსტრუქცია გთხოვთ იხილოთ თანდართულ ფაილში;
 
ტენდერის მსვლელობის დროს ტექნიკურ და ტენდერის პროცესთან დაკავშირებით კითხვებზე დაუკავშირდით: 
ლელა ტყეშელაშვილი 
მობ: +995 599 27 87 97
ელ. ფოსტა: ltkeshelashvili@ddg.ge
| # | დასახელება | ანალოგი | განზომ. ერთეული | რაოდენობა | 
|---|---|---|---|---|
{{ price.name }}  | 
                            
                                 | 
                            |||
| 
                                 
                                          
                                        მონაწილე ვალდებულია შეთავაზება გააკეთოს ყველა პოზიციაზე 
                                     
                                    
                                          
                                        მონაწილეს შეუძლია შეთავაზება გააკეთოს სასურველ პოზიციებზე
                                     
                                 | 
                                                    ||||
ტენდერის კატეგორია:
- 48400000 საქმიანი გარიგებებისა და პირადი საქმეების მართვის პროგრამული პაკეტები
 - 48900000 სხვადასხვა სახის პროგრამული პაკეტები და კომპიუტერული სისტემები
 - 72200000 პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება და საკონსულტაციო მომსახურებები
 - 72600000 კომპიუტერული უზრუნველყოფა და საკონსულტაციო მომსახურებები
 - 79500000 ოფისის მუშაობის უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული მომსახურებები