
1 ივლისი 2025, 18:00
სტატუსი:
მიმდინარეT26822 - ტენდერი კლიენტის ეფექტური მომსახურების ტრენინგის (სერვის+) უზრუნველყოფის შესყიდვაზე
ტენდერის აღწერილობა:
სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ღია ტენდერს, კლიენტის ეფექტური მომსახურების ტრენინგის (სერვის+) უზრუნველყოფის შესყიდვის მიზნით
ინფორმაცია პრეტენდენტებისათვის:
ტენდერში მონაწილეობის მსურველებმა, საკვალიფიკაციო მონაცემების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია, სხვა მოთხოვნილი ინფორმაცია და სატენდერო შემოთავაზებები დედნების სახით ქართულ ენაზე უნდა წარმოადგინონ შემდეგ მისამართზე: ქ. თბილისი ი. ჭავჭავაძის გამზ. #39ა.
შემოთავაზების წარმოდგენის წესი და ვადები:
- სატენდერო წინადადება წარმოდგენილ უნდა იქნეს დალუქულ კონვერტში, რომელზეც მითითებული უნდა იყოს შემდეგი ინფორმაცია: პრეტენდენტის დასახელება, საკონტაქტო ინფორმაცია, ტენდერის დასახელება: სს „ქართუ ბანკი“, ღია ტენდერი - კლიენტის ეფექტური მომსახურების ტრენინგის (სერვის+) უზრუნველყოფის შესყიდვა.
- პრეტენდენტმა კომპანიამ ოფიციალური შეთავაზება ბანკს უნდა წარმოუდგინოს არაუგვიანეს 2025 წლის 1 ივლისისა.
სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება, ასევე, დოკუმენტების ხელზე გატანა (სურვილის შემთხვევაში) პრეტენდენტს შეუძლია (მისამართიდან: ქ.თბილისი, ი. ჭავჭავაძის გამზ.#39ა) სატენდერო წინადადების შემოთავაზებისთვის განსაზღვრული ვადის გასვლამდე.
საკვალიფიკაციო და სავალდებულო დოკუმენტაცია:
ტენდერში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ორგანიზაციამ წარმოადგინოს შემდეგი სავალდებულოდოკუმენტაცია/ინფორმაცია:
- საბანკო რეკვიზიტები;
- ამონაწერი მეწარმეთა და არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიულ პირთა რეესტრიდან;
- კომპანიის მოღვაწეობის შესახებ ინფორმაცია, საქმიანობის მოკლედ აღწერილობა (გამოცდილება, კლიენტების სია);
- ტექნიკური დავალების საფუძველზე, წინადადების ღირებულება
- პრეტენდენტის წინააღმდეგ არ უნდა მიმდინარეობდეს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება და პრეტენდენტი არ უნდა იყოს ლიკვიდაციის / რეორგანიზაციის პროცესში.
- ტენდერის განმავლობაში პრეტენდენტს აქვს ვალდებულება მოთხოვნისამებრ წარმოადგინოს ნებისმიერი იურიდიული თუ ფინანსური დოკუმენტი.
- სატენდერო წინადადება წარმოდგენილი უნდა იყოს საქართველოს ეროვნულ ვალუტაში - ლარში და მოიცავდეს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ გადასახადებს.
- შემოთავაზებული წინადადება სრულად უნდა აკმაყოფილებდეს დანართ N1-ით გათვალისწინებულ ტექნიკურ მოთხოვნებს.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უნდა ერკვეოდეს საბანკო სფეროში კლიენტის ეფექტური მომსახურების როლსა და ფუნქციებში
- უნდა გააჩნდეს მინიმუმ 5 წლის გამოცდილება საბანკო სექტორში მსგავსი ტრენინგების ჩატარების კუთხით
- ტრენინგის განხორციელების შემდგომ კომპანიამ უნდა წარმოადგინოს საბოლოო ანგარიში, რომელშიც გათვალისწინებული იქნება: სატრენინგო ჯგუფების ჩართულობა, მათი პოტენციალის ანალზი და განვითარების სპეციფიური არეალი, პრე და პოსტ ტრეინინგის შეფასება ცალკეული მსმენელის ჭრილში.
- დეტალურად იხ. დანართი #3-ში.
შენიშვნა: ბანკს უფლება აქვს სატენდერო დოკუმენტაციაში, განცხადებაში შეიტანოს ცვლილება, აღნიშნული ინფორმაცია/ცვლილება გამოქვეყნდება პრეტენდენტის მიერ სატენდერო წინადადებების წარდგენის ვადის ამოწურვამდე არანაკლებ 48 საათით ადრე, სს „ბანკი ქართუს“ ოფიციალურ ვებ-გვერდზე და ტენდერების იმავე ონლაინ პორტალზე სადაც გამოქვეყნდა ტენდერის შესახებ ინფორმაცია.
სრული სატენდერო დოკუმენტაცია იხილეთ შემდეგ ბმულზე:
https://www.cartubank.ge/index.php?m=464
საკონტაქტო პირი საორგანიზაციო საკითხებზე:
მარიამ ლეჟავა
მობილური ნომერი: (+995) 591218000, ქალაქის ნომერი: (032) 200 80 80 (600);
ელ ფოსტა: procurement@cartubank.ge
საკონტაქტო პირი ტექნიკურ საკითხებზე
ეკატერინე დეკანოსიძე
მობილური ნომერი: (+995) 599 49 70 00, 595 33 90 46, ქალაქის ნომერი: (032) 200 80 80 (556),
ელ ფოსტა: procurement@cartubank.ge
ტენდერის კატეგორია:
- 80500000 სატრენინგო მომსახურებები